No items found.
Uw nood

Klantenbinding voor uw advocatenkantoor

Ontdek onze oplossingen

Versterk en waardeer uw klantenbestan

Bind en waardeer uw klantenbestand door hun communicatie met uw kantoor in real-time te stroomlijnen en te versnellen.

Waardevolle klanten

Vos enjeux

Het waarderen van uw klanten is een belangrijke groeifactor voor de omzet van bedrijven. Het is namelijk minder kostbaar om bestaande klanten te behouden met een goede klantrelatie dan om nieuwe klanten te werven.

Het binden van uw klanten is een eerste stap om hen te waarderen. Diensten die de uitwisseling van informatie en documenten tussen klanten en advocatenkantoren vergemakkelijken (met het dubbele voordeel van het ontlasten van de telefoonlijnen en mailboxen en daarmee de tijd van uw secretariaat), online afspraken maken en beheren, of online facturen betalen zijn goede uitgangspunten. Naast het vergemakkelijken van het werk en de samenwerking tussen advocaten en hun klanten, hebben deze diensten als doel de klanttevredenheid te verhogen, waardoor klanten bij een nieuwe behoefte aan advies, begeleiding of vertegenwoordiging vanzelf naar hun advocaat terugkeren.

Deze marketing- en commerciële praktijken winnen langzaam terrein binnen advocatenkantoren die vaak dit belangrijke concurrentievoordeel over het hoofd hebben gezien. Wanneer goed benut, kan dit een belangrijke groeifactor voor hun omzet zijn. Meer weten.

Uw advocatenkantoor beheren

Vos besoins

Alle vragen omtrent klantenbinding

Les Questions que vous vous posez ?

No items found.
No items found.

Alle vragen omtrent klantenbinding

De vragen die u zich stelt

Hoe houd ik mijn klanten op de hoogte van nieuwe diensten die voor hen interessant kunnen zijn?

Tenzij u groepsmails verstuurt, wat snel tijdrovend kan worden en technische beperkingen kent, is de beste oplossing om een CRM (Customer Relationship Management) systeem te adopteren. Hiermee kunt u alle informatie over uw klanten, prospects en contacten centraliseren om hen beter te segmenteren op basis van hun interesses en gerichte e-mails te sturen: nieuwe aanbiedingen, nieuwsbrieven, wensen, enz.

Hoe maak ik de communicatie tussen mijn klanten en mijn kantoor soepeler en minder tijdrovend?

Voor het versturen van stukken en informatie is het meest efficiënt om een extranet of klantenportaal op te zetten dat direct verbonden is met uw beheersoftware. Vanuit deze software kunt u de benodigde informatie direct delen (soms met automatiseringsopties), en het platform zorgt voor de rest: beveiligde toegang, meldingen aan de betrokkenen, enz.

U kunt ook tijdsloten voor online afspraken aanbieden om uw kantoor toegankelijker te maken en uw secretariaat te ontlasten.

Kan een klantenportaal worden geïntegreerd in mijn website?

Absoluut, uw website is veel meer dan alleen een etalage van uw kantoor. Het moet zelfs uw online aanwezigheid centraliseren en de diensten die u aan uw klanten aanbiedt: publicaties op sociale media, klantenportaal, online afspraken maken en betalingen, enz.

Nos solutions

Vertel ons over je project

Votre demande concerne un partenariat ou une assistance technique ? Merci de nous envoyer un email à contact@legal-suite.fr